Retourneren/ herroepingsplicht
Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Ruilen of retourneren kan.
- 30 dagen bedenktijd.
- Terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van geretourneerde artikel(en).
- Is het artikel beschadigd of stuk? Neem contact met ons op
Retourneren kan op de volgende manieren:
1. Ga naar onze retourpagina en meld je retour aan en volg de stappen. Je kunt je pakket retour sturen door middel van het pakket waarin het artikel is geleverd. Breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico.
2. Je kunt je pakket retourneren in onze winkel. Hieraan zijn geen kosten verbonden.
Retouradres
Hilbrants Slagerij & Traiteur / Hoofdpand
Hoofdweg 214
9765 CK PATERSWOLDE
Nederland
Bedenktijd (herroepingsrecht)
Je kunt de bestelling terugsturen zonder dit eerst aan ons te melden. Hiervoor geldt een termijn van 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Graag hiervoor de met de bestelling meegeleverde retourbon gebruiken.
Terugbetaling
Wij betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring, het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt, exclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Ook wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen de verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald.
Als je hebt betaald met iDeal of Bancontact/ Mister Cash wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Heb je met bancontact/ Mister Cash betaald, dan vragen wij of het mogelijk is om je IBAN en BIC code aan ons door te geven zodat wij je terugbetaling vanuit een Nederlandse bank in orde kunnen maken. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard.
Kosten retourneren
De kosten van retourneren van je bestelling per post, zijn voor eigen rekening. Retourneren in onze winkel is kosteloos.
Artikel ruilen
Als je je artikel wilt ruilen, neem dan contact met ons op. Wij zijn per mail bereikbaar: service@hoofdpand.nl.
Uitzonderingen retourneren
Onderstaande artikelen vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen daarom niet worden geretourneerd:
- Cadeaukaarten
- Verpakkingen met etenswaar die al geopend zijn
- Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken, zoals verzorgingsproducten
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten