Gratis bezorging vanaf € 75

Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag nog verzonden

Algemene voorwaarden

14 oktober 2022

Verzending en levering

Bezorgen

Gratis verzending vanaf €75,-

Voor bestellingen vanaf een orderwaarde van €75,-worden geen verzendkosten in rekening gebracht, binnen Nederland. Bij bestellingen met een lagere orderwaarde worden verzendkosten in rekening gebracht. Wij zullen altijd kiezen voor het postbedrijf die op dat moment het laagste tarief hanteert. Bezorgen alleen mogelijk vanaf een bestelling met minimale waarde van €10,-.

Voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden. Nadat je je bestelling hebt geplaatst, krijg je een track & trace code per mail toegestuurd.

Verzenden buitenland

Voor verzendingen naar het buitenland worden verzendkosten in rekening gebracht.

Afhalen

Je bestelling afhalen kan ook. Dit kan in onze Slagerij in Paterswolde, Hoofdweg 214.

Betalen

In onze webwinkel kun je gemakkelijk en veilig betalen met:

  • iDeal (Nederland)
  • Creditcard (Visa / American Express / Mastercard
  • Apple Pay
  • Bancontact (België)
  • Klarna achteraf betalen (+ toeslag)
  • Paypal

Jouw versleutelde betaling wordt verzonden via een veilige lijn. We maken gebruik van Secure Locket Layer (SSL) om ervoor te zorgen dat je gegevens tijdens het bestel- en betalingsproces zijn beveiligd. Jouw persoonlijke gegevens worden onleesbaar voor derden. Je kunt een beveiligde webpagina herkennen als je bovenaan in je scherm – in de webbrowser – een ‘slotje’ ziet en als in de adresbalk een ‘s’ achter ‘http’ staat.

iDeal Betalen via overschrijving

Je kunt met iDeal betalen als je een Nederlandse bankrekening hebt. Je betaalt online in de vertrouwde en veilige internet betaalomgeving van je eigen bank. Betalen met iDeal is op deze manier net zo eenvoudig en veilig is als online bankieren. Door te kiezen voor betalen met iDeal kom je direct op de beveiligde site of word je doorverwezen naar de applicatie van je bank.

Creditcard 

Met Mastercard, Visa of American Express kun je online betalen met je creditcard. Je creditcardgegevens worden veilig (vergrendeld verzonden via een SSL-beveiligde server). Wij ondersteunen eveneens de 3D-Secure en SecureCode technologie die het online betaalproces met credit card nog veiliger maakt.

Als je 3D-Secure hebt geactiveerd op je creditcard, word je – vóór betaling – gevraagd om je identiteit te bevestigen via een elektronische handtekening. Zo word je beschermd tegen misbruik van je creditcardnummer.

Bancontact

Heb je een bankrekening in België, kun je met Bancontact online betalen door middel van je eigen pincode te gebruiken. De veiligheid en de betrouwbaarheid van je betaling zijn hierbij gegarandeerd. 

Klarna (achteraf betalen)

Met deze betaalmethode kun je een bestelling plaatsen en hoef je pas te betalen zodra je de producten hebt ontvangen. Wanneer je order door Klarna wordt goedgekeurd ontvang je van Klarna de factuur met een betaaltermijn van 14 dagen. Voor het betalen via Klarna is een toeslag van €1,50 van toepassing. Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vind je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

PayPal

Als je een eigen PayPal account hebt, kun je gebruikmaken van deze betaaldienst. Hiervoor moet je je aanmelden met jouw e-mailadres en wachtwoord. Je betaalt met je bankrekening, creditcard of jouw PayPal-rekening (waar je vooraf tegoed op plaatst).

Retourneren/ herroepingsplicht

Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Ruilen of retourneren kan.

  • 30 dagen bedenktijd.
  • Terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst van geretourneerde artikel(en).
  • Is het artikel beschadigd of stuk? Neem contact met ons op.

Retourneren kan op de volgende manieren:

1. Je kunt je order retour sturen door middel van het pakket waarin het artikel is geleverd. Op het geleverde pakket vind je een adressticker waar ook het retouradres op vermeld staat. Breng het vervolgens naar het postorderbedrijf. Retourneren is op eigen kosten en risico.

2. Je kunt je pakket retourneren in onze winkel. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Retouradres

Slagerij Dik Hilbrants
Hoofdweg 214
9765 CK  PATERSWOLDE
Nederland

Bedenktijd (herroepingsrecht)

Je kunt de bestelling terugsturen zonder dit eerst aan ons te melden. Hiervoor geldt een termijn van 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Graag hiervoor de met de bestelling meegeleverde retourbon gebruiken.

Terugbetaling

Wij betalen je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring, het totale aankoopbedrag inclusief leveringskosten terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen terug met hetzelfde middel als waarmee jij betaald hebt, exclusief de standaard verzendkosten en/of andere kosten. Ook wanneer slechts een deel van de bestelling wordt geretourneerd, zullen de verzend- en overige kosten niet worden terugbetaald.

Als je hebt betaald met iDeal of Bancontact/ Mister Cash wordt het totaalbedrag van de creditfactuur teruggestort op de bankrekening waarmee je betaling heeft plaatsvonden. Heb je met bancontact/ Mister Cash betaald, dan vragen wij of het mogelijk is om je IBAN en BIC code aan ons door te geven zodat wij je terugbetaling vanuit een Nederlandse bank in orde kunnen maken. Als je hebt betaald met creditcard of Maestro verloopt de terugbetaling via je creditcard.

Kosten retourneren

De kosten van retourneren van je bestelling per post, zijn voor eigen rekening. Retourneren in onze winkel is kosteloos.

Artikel ruilen

Als je je artikel wilt ruilen, neem dan contact met ons op. Wij zijn per mail bereikbaar: service@hoofdpand.nl.

Uitzonderingen retourneren

Onderstaande artikelen vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen daarom niet worden geretourneerd:

  • Cadeaubonnen.
  • Geen geld retour wanneer order(s) zijn voldaan met cadeaubonnen.
  • Verpakkingen met etenswaar die al geopend zijn.
  • Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten.

© 2024 Hoofdpand.nl – Hoofdpand is onderdeel van Slagerij Hilbrants.  Bekijk onze Algemene voorwaarden